SYYSKOKOUS

Talvi tulee ja tiedämme sen siitä, että on aika kutsua ammattiosaston puolesta syyskokous koolle. Tänä vuonna kokoustamme hyvän ruoan ja stand up esityksen merkeissä. Kokouksen ja ruokailun jälkeen siirrymme TTT-klubille katsomaan Jaakko Saariluoman ja Jukka Lindströmin hulvattoman hauskaa stand up esitystä.

AIKA JA PAIKKA: 12.11.2021 kokouskeskus Puistotorni osoitteessa Hämeenpuisto 28, 8krs. klo 16.00 alkaen. Kokouksen jälkeen siirrymme TTT-klubille osoitteeseen Hallituskatu 19 ja show time klo19.00.

ILMOITTAUTUMINEN: SITOVAT ilmooittautumiset 17.10.2021 mennessä osoitteeseeen:super632@superliitto.fi

Kokouksessa käsiteltävät asiat:

* Ammattiosaston toimintasuunnitelma ja talousarvio

* Sääntömääräiset asiat

* Ammattiosaston varajäsenten valinta

* Muut esille tulevat asiat

Jaakko Saariluoma

Näyttelijä jaakko Saariluoma teki stand up-komiikkaa jo viime vuosituhannen lopulla. Hänen komiikkansa on nopeatempista ja suorarytmistä, jopa haastavaa. jaakon esiintyessä sananvaihto yleisön kanssa on luontevaa, tunnelma on vapautunut ja takarivikin pysyy hereillä. Jaakon esitykset ovat monipuolisia ja ne muuttavat muotoaan tilanteen mukaan.

Jukka Lindström

Jukka on stnd up-koomikko, toimittaja ja tv-esiintyjä, joka muistetaan ennen kaikkea Venla-palkintojakin kahmineesta ajankohtaissatiirista Noin Viikon Uuutisista. Lavalla Lindströmin komiikka kumpuaa ene,mmän henkilökohtaisista havainnoista ja tarinoiosta kuin suoraan päivänpolitiikasta. Silti hänen tyyliään kuvataan usein yhteiskunnalliseksi ja kantaaottavaksi.

Ja tietysti tämä korona kurimus otetaan huomiooon ja varaudutaan myös siihen, että tilaisuus perutaan/siirretään.

Tervetuloa kokoukseen ja kaupungin tyylikkäimmälle stand up-klubille!